poniedziałek, 23 maja 2011

Anegdota :)

Witajcie,

Dnia dzisiejszego stanęła na mojej drodze bardzo sympatyczna starsza Pani. Odbyłyśmy dosyć długą konwersację i od tej Pani usłyszałam wiele anegdot, których niestety nie pamiętam bo mam kiepską pamięć do kawałów. Jednak jeden pamiętam doskonale bo jest świetny i chcę się nim z Wami podzielić :)

Kiedy Bóg tworzył świat na początku stworzył człowieka. Człowiek dostał od Pana Boga 40 lat życia. Następnie stworzył konia. Koń również dostał 40 lat życia, ale że nie chciał tak długo żyć więc oddał 10 lat swojego życia człowiekowi. Po koniu była krowa. Krowa także dostała 40 lat życia i także nie chciała tak długo żyć więc następne 10 lat powędrowało do człowieka. Po krowie Pan Bóg stworzył psa. Pies dostał również 40 lat życia i również nie chciał żyć tak długo 10 lat podarował człowiekowi. Na końcu Pan Bóg stworzył małpę. Sytuacja powtórzyła się, małpa dostała 40 lat życia z czego 10 oddała człowiekowi.

Puenta jest taka, że do 40 roku życia człowiek żyje godnie. Po 40 roku życia do 50 żyje jak koń bo cały czas haruje. Po 50 roku życia do 60 żyje jak krowa bo z każdej strony wszyscy od niego "doją". Po 60 roku życia do 70 żyje jak pies bo żywi się tylko i wyłącznie suchym chlebem i wodą. Po 70 roku życia zaczyna żyć jak małpa bo dostaje małpiego rozumu.

:)

To była mała próbka anegdot tej starszej Pani. 

Co mi gra dzisiejszego wieczoru:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie prawa do mediów oraz treści zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa i są zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie (zwłaszcza w celach osiągnięcia korzyści materialnej) jest bezprawne i zabronione.