środa, 3 sierpnia 2011

Odżywka do włosów Wella Pro Series

Witajcie,

Przedstawiam Wam moją ulubioną odżywkę do włosów farbowanych Wella Pro Series.
Odżywkę tą odkryłam zupełnie przez przypadek. A przypadek był taki, że nie mogłam nigdzie dostać odżywki, którą stosowałam wcześniej i tą kupiłam tak tylko na chwilę, dopóki nie kupię tej wcześniej już używanej. Jednak chwila zamieniła się w czas nieokreślony :) Jest to teraz mój numer 1 jeżeli chodzi o odżywki do włosów i jak na razie nie zapowiada się na to żebym zmieniła ją na jakąś inną.

Po zastosowaniu tej odżywki moje włosy są lśniące, wygładzone, miękkie w dotyku i łatwo się rozczesują. Po wymodelowaniu nie są takie oklapnięte, mam wrażenie, że są pełne życia. Zapach jest boski jak dla mnie. Konsystencja odżywki jest dosyć gęsta przez co odżywka ta jest bardzo wydajna. Używam jej już drugi miesiąc a produkt w butelce nadal jest. Cena jest naprawdę bardzo niska jak za 500 ml produktu. Zapłaciłam za nią 9,90 zł w lokalnym sklepie kosmetycznym.

Podsumowując: 

Działanie odżywki: 5/5
Wydajność: 5/5
Ilość produktu w stosunku do ceny: 5/5
Cena: 5/5

Używałyście tej odżywki? Jakie macie o niej zdanie?
A może używacie zupełnie czegoś innego co jest godne uwagi?

Buziaki :*

11 komentarzy:

  1. też mam włosy farbowane;) chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam :) Gdyby się nawet nie sprawdziła u Ciebie to nie będzie aż takich wielkich strat, 9.90 zł to żaden majątek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dzisiaj kupiłam odżywkę z Radicalu, ciekawe jak będzie się spisywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się prezentuje, ale nie mam farbowanych włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Magnaw483
    Daj znać koniecznie jak będzie się spisywać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. M.
    Popatrz w Rossmanie, może znajdziesz do innych typów włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za komentarz:) ja te paski kupiłam za śmieszne pieniądze, kosztowały chyba 34,90zł a były przecenione na 6,90zł i jeszcze jeden kosztował o połowę mniej (bo była promocja kup jedną rzecz a drugą dostaniesz za 50%) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja włosów nie farbuje, chcialabym zmienic kolor, ale jak pomysle ze potem musialabym farbowac co miesiac... Mam na dodatek dlugie wlosy to ze dwie farby by mi byly potrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam odżywki Elseve i maski z Waxa
    zapraszam do obserwacji mojego bloga
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. madziulka1079
    Dziękuję za obserwację mojego bloga :)
    Co do maski z Waxa też jej używałam i byłam z niej zadowolona, ale używam jej tylko wtedy kiedy moje włosy potrzebują takiej dogłębnej regeneracji.

    OdpowiedzUsuń
  11. YoAnka
    Niestety tak to już jest, że jak raz pomalujesz to już później ciężko jest przestać bo odrosty denerwują :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie prawa do mediów oraz treści zamieszczone na tym blogu są mojego autorstwa i są zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie (zwłaszcza w celach osiągnięcia korzyści materialnej) jest bezprawne i zabronione.